Szukaj w działach:

Portal klienta firmy Mewa dostępny w całej Europie

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Na zlecenie klientów Mewa realizuje zakupy i konserwację tekstyliów przemysłowych, w tym usługę ich odbioru i dostaw. Pozwala to odciążyć firmy i przedsiębiorstwa, uwalniając je od czasochłonnych nakładów organizacyjnych. Dzięki ofercie usług cyfrowych Mewa minimalizuje również obciążenie administracyjne klientów – od teraz już w całej Europie.


Wszystkie koszty pod kontrolą

Im więcej pracowników zatrudnia dana firma i im więcej składa zamówień, tym więcej czasu zajmuje dostawcy zapewnienie wszystkim użytkownikom odpowiedniej odzieży roboczej lub czyściw. Wspaniale, jeśli można to robić 24 godziny na dobę za pomocą kilku kliknięć na komputerze lub na smartfonie. 

 


„Korzystając z portalu klienta my.mewa-service.pl informacje dotyczące konkretnego zamówienia można w każdej chwili przejrzeć, sprawdzić i zmienić.“, wyjaśnia Piotr Borowczyk, prezes zarządu Mewa Textil-Service Sp. z o.o. i dodaje: „Oznacza to, że w każdej chwili można dostosować dane zamówienie do aktualnych potrzeb personelu i np. spodni ogrodniczek będzie zamówionych zawsze tyle sztuk, ile akurat jest potrzebne“.



Wyposażenie w tekstylia przemysłowe firmy Mewa
Fot.: Nakłady na wyposażenie w tekstylia przemysłowe zawsze pod kontrolą: firma Mewa Textil-Service dba o
przejrzyste koszty.

 

To samo dotyczy zamawiania czyściw: klienci mogą w ten sposób zwiększać lub redukować zapas potrzebnych im czyściw. Wystarczy kilka kliknięć, by zorientować się, na ile nowe zamówienie uzupełni aktualne zużycie czyściw i będzie mogło być uwzględnione przy następnej dostawie. 

Przejrzysta i przyjazna dla użytkownika platforma usługowa pozwala uniknąć błędów podczas przesyłania danych - na przykład, jeśli klient chce zgłosić zmianę wielkości personelu, niezbędną naprawę odzieży lub zmienić zamówienie na czyściwa lub wycieraczki. Dzięki temu klient oszczędza czas i unika niepotrzebnych wydatków.

Portal klienta zyskał dodatkowe funkcje na początku tego roku i dostępny jest prawie we wszystkich europejskich lokalizacjach firmy Mewa. Dzięki portalowi można w każdej chwili sprawdzić miesięczne koszty poszczególnych produktów, zapłacone i nieuregulowane faktury oraz ilości produktów określone w ramach umowy, a także szybko i efektywnie zmienić odstępy czasowe pomiędzy poszczególnymi dostawami. Wyposażenie w tekstylia dla każdego pracownika jest rejestrowane imiennie, co niezwykle ułatwia dostosowanie rozmiarów i ilości dostaw do aktualnej ilości pracowników. Jeśli dany element odzieży trzeba zgłosić do naprawy, to można to zrobić w zaledwie kilku krokach, a uszkodzone obszary ubrania można oznaczyć przy pomocy narzędzia online, które jest łatwe w użyciu i pozwala zredukować nakłady w obszarze zarządzania po stronie klienta.

 

Źródło: Mewa Textil-Service

 

MEWA TEXTIL-SERVICE SP. Z O.O.
ul. Generała Władysława Andersa 15
41-200 Sosnowiec
+48 32 363 82 60
POWIĄZANE
Misja Bodor Laser
 Tworzenie zysków i wartości dla klientów - taka jest misja firmy Bodor. Zał...
Procesy zakupowe na PROCON/POLZAK 2019 Jak przygotować przedsiębiorstwo produkcyjne do zmiennego i niepewnego świata VUCA? Odpow...
Nowości, inspiracje i najlepsze praktyki Jeden dzień w Olsztynie, Opolu, Lublinie, Koninie czy Bytomiu, gdzie odbędą się pierwsze ...
Branża stolarki okiennej spotka się na targach OUTDOOR BUILD W dniach 24-26 maja 2023 roku Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Krak&oacut...
Wszystko o ExpoWELDING 2018 Targi spawalnicze ExpoWELDING, zlokalizowane w najbardziej uprzemysłowionym regionie Pols...
Przewodnik po Targach ENERGETICS 2019 Rozwiązania, produkty i usługi dla energetyki, konferencje poświęcone m.in.: elektromobil...
Partnerzy