Z kraju i ze świata
Toyota zatrudni 500 pracowników
W bieżącym roku fabryka Toyoty w Wałbrzychu planuje rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
Fabryki Toyoty w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach pozyskały w ostatnim czasie aż sześć projektów związanych z technologią hybrydową o łącznej wartości ponad 2 miliardy zł. W 2021 zakład uruchomi dwie linie elektrycznej przekładni hybrydowej (e-CVT) a rok później silnika o pojemności 1,5 litra tworzących razem elektryczny zespół hybrydowy. Napęd ten będzie montowany między innymi w nowej generacji toyoty Yaris, która w bieżącym roku zadebiutuje na europejskim rynku. Od stycznia fabrykami kieruje Dariusz Mikołajczak - pierwszy Polak na stanowisku prezesa w fabrykach Toyoty.
W związku z tym w bieżącym roku planowane jest rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
NEWSLETTER
POLECAMY:
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Zwiększenie produktywności dzięki laserom Prima Power 2D
- Dynamika przemysłu w marcu 2024 roku
- Weź udział w Material Forum 2024
- Tajwan dla inteligentnej produkcji w Polsce
POWIĄZANE
#APS2022 już 21 czerwca we Wrocławiu!
Tegoroczna, VI już edycja spotkania fachowców związanych zawodowo z procesami prod...
Wszystko dla produkcji w automotive na Automotive Production Support 2021
Tegoroczna edycja Automotive Production Support rozszerzona została o dodatkowy, symultani...
Raport SDCM: Branża motoryzacyjna w erze COVID-19
Raport Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (S...
Toyota rozpocznie produkcję nowego silnika
Toyota Motor Europe ogłosiła, że w 2020 roku rozpocznie produkcję nowej generacji silnika...
Branżowi eksperci na TOP automotive 2018
Czwarta edycja Konferencji TOP automotive zgromadziła 170 przedstawicieli, z blisko 60 fi...
Przyszłość branży automotive na IABM 2022
W dniach 5-6 kwietnia w Sosnowcu podczas piątej edycji International Automotive Business ...