Z kraju i ze świata
Toyota zatrudni 500 pracowników
W bieżącym roku fabryka Toyoty w Wałbrzychu planuje rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
Fabryki Toyoty w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach pozyskały w ostatnim czasie aż sześć projektów związanych z technologią hybrydową o łącznej wartości ponad 2 miliardy zł. W 2021 zakład uruchomi dwie linie elektrycznej przekładni hybrydowej (e-CVT) a rok później silnika o pojemności 1,5 litra tworzących razem elektryczny zespół hybrydowy. Napęd ten będzie montowany między innymi w nowej generacji toyoty Yaris, która w bieżącym roku zadebiutuje na europejskim rynku. Od stycznia fabrykami kieruje Dariusz Mikołajczak - pierwszy Polak na stanowisku prezesa w fabrykach Toyoty.
W związku z tym w bieżącym roku planowane jest rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
NEWSLETTER
POLECAMY:
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Zwiększenie produktywności dzięki laserom Prima Power 2D
- Dynamika przemysłu w marcu 2024 roku
- Weź udział w Material Forum 2024
- Tajwan dla inteligentnej produkcji w Polsce
POWIĄZANE
Konferencja Automotive (z) kobiecą pasją już w maju!
Kolejna edycja wydarzenia stworzonego przez SQD Alliance z myślą o kobietach związanych z...
Kolejne zezwolenie dla fabryki Toyoty
29 stycznia 2018 roku Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) otrzymała zezwolenie na pr...
VIA w Polsce - Praktyka & Edukacja
Cykl odcinków poświęconych procesom w firmie VIA Technika Obróbki Powierzchn...
#APS2024 czyli jak zmienia się produkcja w automotive
Nowe trendy w produkcji automotive na Automotive Production Support 2024. #APS2024 to spec...
Produkcja automotive na postoju
Zawieszenie produkcji przez branżę automotive w Europie stopniowo przekłada się na działa...
Apel do KE ws. odbudowy przemysłu motoryzacyjnego
Polska razem z innymi jedenastoma państwami członkowskimi UE zaapelowała do KE o wsparcie...